Προηγούμενο Αρθρο
Επώμενο Άρθρο

ΟΙ 4 ΑΠΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!

Ο καιρός έχει ήδη αρχίσει να ζεσταίνει και οι βροχερές και κρύες μέρες έχουν παραχωρήσει κατά κύριο λόγο την θέση τους στις ηλιόλουστες . Και αν που και που ρίχνει και μια μπόρα εμείς δεν θα πτοηθούμε γιατί τα χειμωνιάτικα ρούχα ήδη βρίσκονται σε λίστα αναμονής ως τον Οκτώβρη. Και μιας και οδεύουμε προς ολοταχώς  στον πολυπόθητο Ιούνιο και μπορεί σωματικά πολλοί να μην είστε ετοιμασμένοι ψυχολογικά όμως έχετε σκάσει από την ανυπομονησία θα δούμε τι δραστηριότητες μπορούμε να κάνουμε για να γεμίσουμε ευχάριστα το προγραμμά μας  αλλά και να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση.



1. Ποδήλατο. Αφήστε το αμάξι στο παρκινγκ του σπιτιού σας και πιάστε το ξεχασμένο με ξεφούσκωτα λάστιχα ποδήλατο σας. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ευχάριστο από μια μεσημεριανή βόλτα μέσα στην πόλη με το ποδήλατο , ενώ ταυτόχρονα είναι μια πολύ καλή και εύκολη άσκηση σε περίπτωση που δεν έχετε χρόνο και χρήμα να πάτε γυμναστήριο. Αλλωστε η βενζίνη ήδη έχει ακριβύνει αρκετα.



2. Περπάτημα. Πάρτε τον συντροφό σας, την κολλητη σας η τα αδέρφια σας και με ένα ρόφημα στο χέρι περπατήστε τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα. Σίγουρα θα παρατηρήστετε μέρη και λεπτομέρειες που δεν είχατε προσέξει ποτέ εώς τώρα αλλά θα απολαύσετε και την συντροφιά του αγαπημένου σας προσώπου που λόγω υποχρεώσεων δεν βρίσκετε χρόνο να του αφιερώσετε. Θα σας κάνει να νιώσετε σε καλύτερη φυσική κατάσταση με τον καιρό και θα σας γεμίσει ενέργεια. Ο καλός καιρός ευνοεί τους περιπάτους οπότε μην διστάσετε να περιφερθείτε στους δρόμους και να συναναστραφείτε με κόσμο



3.Κολύμβηση. Αν η θάλασσα σας πέφτει μακριά και η δουλειά δεν σας επιτρέπει να αποδρασετε στην κοντινότερη παραλία, αναζητείστε την κοντινότερη πισίνα και απολεύστε το μπάνιο σας. Η κολύμβηση είναι από τα καλύτερα είδη άθλησης αφού γυμνάζει όλο το σώμα και σε συνδιασμό μς το κρύο νερό θα χαλαρώσει τους μυς σας. Ας μην συγκρίνουμε την απόλαυση που θα σας προσφέρει η ιδέα μιας βουτιάς που σας παρηγορεί όλο τον χειμώνα.



4. Τρέξιμο.
Το τρέξιμο είναι το Νο1 άθλημα που επιτυγχάνει με τον πιο φυσικό τρόπο την απώλεια βάρους. Και το σημαντικότερο… με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Ο αργός ρυθμός τρεξίματος, δηλαδή η αξιοποίηση μόνο του 55-60% της αντοχής μας, τρεις φορές την εβδομάδα για περίπου 15 με 30 λεπτά, εξασφαλίζει απώλεια βάρους, σύσφιγξη, γράμμωση αλλά και ψυχική υγεία. Η μουσική είναι μια εξαιρετική ιδέα για να κάνετε την άσκησή σας πιο διασκεδαστική εναλλακτικά τρέξτε με κάποια φίλη η φίλο σας.


Ακόμη:

Οσοι από εσάς έχετε αρκετό ελεύθερο χρόνο στο σπίτι προσπαθήστε να κάνετε εύκολες ασκήσεις γυμναστικής μόνοι σας αφιερώνοντας μία ώρα τη μέρα. Θα βρείτε πολλές εφαρμογές αντίχτοιχες στο store του κινητού σας και φυσικά στο internet.

Αποφυγετε τα κλασσικα παγωτα και ανταυτου δοκιμαστε παγωμενο γιαουρτι με φρουτα η γρανιτες.

Εμπλουτίστε το γευμα σας με με φρουτα και λαχανικά που είναι δροσερά και αποφυγετε τις λιπαρες τροφες που θα σας βαρυνουν.
Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό για να αναπληρώνετε τα χαμένα υγρά του οργανισμού σας.

Πρόκειται για απλές δραστηριότητες που μπορούν να συμβάλλουν δραστικά στην αλλαγή της φυσικής μας κατάστασης και να μας βοηθήσουν να ξεφύγουμε από το συνηθές πρόγραμμά μας που προσπαθούμε να αποφύγουμε και πάντα εκεί καταλήγουμε.
Μην αφήνετε για αύριο αυτό που μπορείτε να κάνετε σήμερα γιατί δεν θα το κάνετε ποτέ. Υπάρχουν πολλές ωραίες ιδέες για να ευχαριστηθείτε τη μέρα σας και πρέπει να τις εκμεταλλευτείτε γιατί ο χειμώνας δεν θα αργήσει να ξαναφανεί!

by Ζέτα Σκούτα